Fynslund Boldklub | Fynslundvej 104 | 6064 Jordrup | CVR.: 33 84 85 60

Det sker


DGI LANDSSTÆVNE 2025
Læs mere

Sjov motion om mandagen
Læs mere



Eksterne links


Fynslundhallen.dk

Fynslund/Jordrup.dk

FlytTilFynslund.dk







Fodbold


Siden er sidst opdateret den 28. marts 2024

 

MC900440203[1]FODBOLD KONTINGENTER

Kontingent for udendørs fodbold er opdelt i 2 årlige rater for herresenior og dameseniorhold. Betales hhv. inden 1/4 og 1/9.

 

For alle øvrige udendørs fodboldhold betales samlet kontingent for både efterår og forår - helst inden første turneringskamp og senest den 1. september. Starter man først i forårssæsonen betales halvt kontingent inden 1. april  

 

Indendørs sæson fra okt-marts - her betales kontingent 1.11.                                           

Ved spørgsmål ang. betaling kontakt kasserer i fodboldudvalget!


         Link til DBU: Turnering og resultater for FB


HOLDOVERSIGT INDENDØRS 24/25

 

Hold

Start

Træner flg. dage

Træner/holdleder

 

U6 Mix 

Er startet

Fredag kl. 14.30-15.15

Jonas Pedersen, 25524750

 

U8 og U9 Mix 

21.10.24

Mandag kl. 15.30-16.30

 

Michael Jensen, 24674876

 

U14 Drenge 

 

28.10.24

Mandag kl. 16.30-17.30

Jacob Cardoso, 41773685

Christian Novack Jacobsen

 

Kvinder  (+15) 

 

 

Torsdag kl. 18.00-19.00

Christian Bossen

 

 

Herrer  (+15) 

 

Torsdag kl. 1800-19.00

 

 

E-sport

23.10.24

Onsdag kl. 18.00-20.00

Nicolai Dam Christiansen

 

 


 

OPGAVER I FODBOLDAFDELINGEN:

Ungdomsansvarlig: Peter Schelde & Michael Jensen

  • Finde ungdomstrænere, huske at indhente børneattest
  • Holde listen opdateret med kontaktinfo og holdoversigt
  • Planlægge trænerens dag
  • Sørge for tilmelding af hold i samarbejde med kampfordeler og trænerne
  • Varetage diverse ad-hoc opgaver vedrørende ungdom generelt

Senioransvarlig: Jonas Andersen & Marcus From

  • Finde seniortrænere og lave kontrakt på disse
  • Holde listen opdateret med kontaktinfo og holdoversigt
  • Sørge for tilmelding af hold i samarbejde med Jan og trænerne.
  • Varetage diverse ad-hoc opgaver vedrørende senior generelt

Dommeransvarlig: Michael Jensen & Marcus From

  • Sørge for der er påsat dommere til alle ungdomskampe på hjemmebane
  • Hverve seniorer og evt. forældre til at tage dommerkurset så vi kan udvide staben af potentielle dommere

Materialeansvarlig: Jonas Andersen

  • Have styr på at alle hold og trænere har de nødvendige ting til træning og kamp
  • Sørge for oprydning og have overblik i bold og materialerum
  • Vedligeholde af spillerbokse inden sæsonstart
  • Indkalde og afvikle arbejdsdag i klubben i samarbejde med senioransvarlig
  • Have fokus på økonomien ift. anskaffelse, mv.

Sommerfestansvarlig: Peter Schelde, Jakob Kamp med hjælp fra hele gruppen.

  • Planlægge afvikling af ”fodboldindslag” til sommerfesten
  • Videreudvikle indslag til sommerfesten
  • Have frivillige mv. på plads til afviklingen
  • Varetage diverse ad-hoc opgaver, samarbejde med festudvalg

Økonomiansvarlig: Betty Christensen

  • Opkræve kontingent
  • Udbetale trænerhonorar
  • Styre dommer-, turnerings- og stævnegebyrer for egne og andre stævner
  • Betale diverse leverandører
  • Aflevere årsregnskab og budget

E-Sportsansvarlig: Jakob Kamp

  • Skaffe og vedligeholde materiel
  • Finde trænere
  • Styre stævnetilmeldinger
  • Varetage diverse ad-hoc opgaver

Kontaktinfo se herunder:

Kontakt Fodboldudvalget
| Indlæst: 10/12/24 - 12:47:47 | Din IP er: 18.97.14.86 | Valid XHTML 1.1 | Valid CSS | Login | Besøg: 441858 |